Regulamin i polityka prywatności

REGULAMIN SERWISU

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

REGULAMIN PROMOCJI „KODY RABATOWE”
 

REGULAMIN SERWISU
 

Bardzo nam miło, że zdecydowaliście się Państwo skorzystać z usług naszego Serwisu.

Bardzo prosimy, abyście zapoznali się z poniższym Regulaminem Serwisu oraz zasadami sprzedaży, które obowiązują podczas składania zamówienia w Serwisie. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu OnGeo.pl, za pośrednictwem oficjalnej strony Serwisu, oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży Treści cyfrowej - Raportu o terenie - z Użytkownikiem na odległość, za pośrednictwem Serwisu.

Akceptacja niniejszego Regulaminu Serwisu oznacza zobowiązanie Użytkownika do przestrzegania go i deklarację jego znajomości..

Dane kontaktowe Usługodawcy: 

OnGeo LLC z siedzibą w 8 The Green, Suite E in the City of Dover. Zip code 19901

EIN: 32-0757417, FN: 2652875

adres e-mail: kontakt@ongeo.pl 

telefon: + 48 503 392 404

Regulamin wchodzi w życie z dniem: 01.03.2024 r.
 

I. DEFINICJE

Akceptując niniejszy Regulamin Użytkownik, oświadcza, że na potrzeby tego Regulaminu akceptuje posługiwanie się poniższymi terminami w znaczeniu nadanym im w rozdziale pn. „Definicje”, chyba że w konkretnym postanowieniu Regulaminu, w sposób wyraźny, Usługodawca nada im inne znaczenie. Dla podkreślenia, że terminy te rozumiane są w sposób zdefiniowany w tym rozdziale, będą one pisane w dalszej części Regulaminu z wielkiej litery.

SERWIS – OnGeo.pl, to serwis internetowy dostępny za pośrednictwem domeny https://ongeo.pl/raporty, umożliwiający korzystanie z usług dostarczanych przez Serwis, w tym do: generowania Raportu o terenie, korzystania z wyszukiwarek i narzędzi mapowych.

USŁUGODAWCA - podmiot, który świadczy usługę sprzedaży Treści cyfrowej (Raportu o terenie) oraz jest stroną umowy z Użytkownikiem: OnGeo LLC z siedzibą w 8 The Green, Suite E in the City of Dover. Zip code 19901, EIN: 32-0757417, FN: 2652875, adres mail: kontakt@ongeo.pl, tel.: + 48 503 392 404.

UŻYTKOWNIK - każdy podmiot lub osoba, korzystający z Serwisu, w szczególności osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność do czynności prawnych tj. zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw - składająca zamówienie w ramach Serwisu.

KONSUMENT - osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę w ramach Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, zawierająca z Usługodawcą umowę - w ramach Serwisu - która to umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez tę osobę działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego – co wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tę osobę działalności gospodarczej.

PRZEDSIĘBIORCA (ZAWODOWY) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną - prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, w ramach której i na jej potrzeby dokonuje zakupu bezpośrednio związanego z tą działalnością w Serwisie, - a z treści tej umowy wynika, że ma ona dla niej charakter zawodowy - czyli nie jest Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta. Przedsiębiorcy nie korzystają z praw Konsumenta ani z praw Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta.

OPERATOR PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH - podmiot, za pośrednictwem którego dokonane są płatności przez Użytkownika za pomocą środków elektronicznych, nie będący Usługodawcą w rozumieniu niniejszego Regulaminu. Podmiot ten jest odpowiedzialny jedynie za przekazywanie opłat pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą. Regulamin korzystania z usług Operatora płatności elektronicznych dostępny jest na stronie danego Operatora. Lista operatorów współpracujących z Serwisem znajduje się w zakładce Regulamin i polityka prywatności - Operatorzy płatności.

REGULAMIN – niniejszy dokument określający zasady korzystania z Serwisu oraz kupowania dostępnych produktów.

RAPORT O TERENIE - usługa polegająca na udostępnieniu Użytkownikowi informacji w formie raportu elektronicznego powstałego w oparciu o wybrane dane źródłowe (przestrzenne), dostępne dla zadanego przez Użytkownika obszaru. Dane stanowiące podstawę Raportu są pozyskane od podmiotów zewnętrznych, stąd informacje zawarte w Raporcie mają charakter poglądowy i nie mogą stanowić podstawy podejmowania przez Użytkownika czynności lub działań prawnych. W szczególności z uwagi na powyższy fakt, tj. że dane stanowiące podstawę raportu pochodzą od podmiotów trzecich, w tym instytucji publicznych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ich aktualność oraz prawdziwość. Usługa jest płatna zgodnie z obowiązującym w tym zakresie cennikiem. Po dokonaniu wyboru obszaru poprzez wskazanie działki ewidencyjnej (lub kilku działek o łącznej powierzchni do 200 ha) lub zaznaczenie odpowiedniego obszaru (do 200 ha), Użytkownik uzyska informacje na temat możliwych do realizacji zakresów tematycznych raportu oraz o wysokości opłaty. W przypadku wskazania obszaru większego niż 200 ha konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, celem ustalenia indywidualnych warunków realizacji. Po opłaceniu usługi Raport będzie dostępny dla Użytkownika w formie cyfrowej w formacie PDF oraz w formie indywidualnego adresu URL. Raport dostępny w formie indywidualnego adresu URL będzie aktywny przez 12 miesięcy od dnia zakupu (po upływie terminu ważności adresu URL raport będzie dostępnym jedynie w formie PDF). Usługodawca wyraża zgodę na umieszczanie ww. adresu URL w okresie jego aktywności na innych stronach www w celach informacyjnych – jednak do legalnego posługiwania się nim potrzebne jest oznaczenie źródła pochodzenia adresu URL – czyli oznaczenie Serwisu Usługodawcy. Zakazane jest wykorzystywanie w tym publikowanie ww. adresu URL na stronach zawierających treści niezgodne z prawem, naruszających lub mogących naruszyć dobra osobiste innych osób lub podmiotów, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego w tym powszechnie obowiązujące zasady i normy, w szczególności mowa jest tu o treściach z podtekstem seksualnym oraz wszelkich treściach noszących znamiona pornograficzne. W sytuacji ujawnienia złamania zakazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca uprawniony jest do natychmiastowego dezaktywowania adresu URL oraz zgłoszenia naruszeń odpowiednim organom, oraz w zależności od decyzji zablokowanie konta Użytkownika lub jego usunięcie. W takiej sytuacji Użytkownikowi nie należy się zwrot opłaty lub równowartości Punktów. 

TREŚĆ CYFROWA – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej np. RAPORT O TERENIE.

ŚRODOWISKO CYFROWE – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Użytkownika w celu uzyskania dostępu do Treści cyfrowej, lub w celu korzystania z nich. Minimalne wymagania techniczne zostały wskazane przez Usługodawcę w niniejszym Regulaminie.

UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ - umowę zawartą pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Serwisu bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży i dostarczenia Treści cyfrowej - Raportu o terenie (dalej: Umowa), zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem za pośrednictwem Serwisu, na mocy której Usługodawca po potwierdzeniu jej, zobowiązuje się do dostarczenia Użytkownikowi Treści cyfrowej (Raportu o terenie).

UNIA EUROPEJSKA – (dalej: UE) gospodarczo-polityczny związek 27 demokratycznych państw europejskich.

EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY – (dalej: EOG) strefa wolnego handlu i wspólny rynek, obejmujące państwa Unii Europejskiej i Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA), z wyjątkiem Szwajcarii.

PUNKTY – znaki elektroniczne używane wewnątrz Systemu umożliwiające elastyczne rozliczanie zróżnicowanych usług w ramach wszystkich typów kont. Punkty nie są pieniądzem elektronicznym.

UMOWA USŁUGI PŁAĆ PUNKTAMI – umowa zawierana między Użytkownikiem Zarejestrowanym a Usługodawcą w chwili dokonania zakupu Punktów wg obowiązującego cennika, umożliwiająca korzystanie z płatnych usług w Serwisie. Zakupione punkty są gromadzone na koncie Użytkownika. Usługa płacenia Punktami jest związana z umową na świadczenie usług Serwisu. Umowa usługi płać Punktami to umowa dostawy treści cyfrowych. Punkty mogą zostać wykorzystane w okresie obowiązywania umowy na korzystanie z Serwisu. Rozliczenie Punktów w przypadku rozwiązania umowy regulowane jest poszczególnymi zapisami Regulaminu. Użytkownik uprawniony jest do zakupienia ilości Punktów odpowiadającej dokładnej wartości za daną usługę lub do dowolnej ilości Punktów. W przypadku, gdy Użytkownik będzie chciał dokonać zakupu raportu lub płatności za inną dostępną w Serwisie usługę z wykorzystaniem usługi płać Punktami, a na jego koncie będzie zgromadzona zbyt mała ilość Punktów, Użytkownik zostanie o tym poinformowany oraz będzie mógł dokonać doładowania konta. Punkty ważne są do wykorzystania, nie dłużej jednak niż przez okres trzech lat. Po upływie tego terminu tracą ważności i nie jest zwracana Użytkownikom ich równowartość.

KONTO – udostępniona Użytkownikowi zorganizowana część Serwisu, zabezpieczona i identyfikowalna za pomocą loginu i hasła przypisanego do danego Użytkownika, za pomocą której może on administrować określonymi działaniami w ramach wykorzystania Serwisu w ramach zawartej umowy.

KONTO INDYWIDUALNE – konto przeznaczone dla Konsumentów.

KONTO BIZNESOWE – konto przeznaczone dla Przedsiębiorców.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Wstęp.

A) Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu Serwisu, w szczególności z uwagi na zmiany stanu prawnego, rozwój technologiczny Serwisu lub też spowodowane rozszerzeniem zakresu świadczonych przez Serwis usług. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu, Użytkownicy stosować będą wersje Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy z Usługodawcą lub rejestracji konta. O ww. zmianach Usługodawca nie będzie informował Użytkowników w sposób bezpośredni, a poprzez opublikowanie zmian na stronie Serwisu. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Serwisu, w szczególności przed rejestracją konta w Serwisie lub złożeniem zamówienia. Archiwalne wersje regulaminu będą dostępne do wglądu Użytkownika na stronie Serwisu. 

B) Usługodawca może zawrzeć odrębne umowy na piśmie z Użytkownikiem. W sytuacji zaistnienia rozbieżności pomiędzy Regulaminem a zapisami umowy, pierwszeństwo mają zapisy umowy.

C) Usługodawca informuje, że w trakcie prowadzenia działalności uprawniony jest do organizowania różnego rodzaju akcji promocyjnych. W tym celu tworzone będą odrębne Regulaminy Promocji dotyczące danej akcji, zawierające m.in. warunki udziału i korzystania z promocji. Oznacza to, że w trakcie obowiązywania danej promocji możliwe jest czasowe wyłączenie obowiązywania postanowień niniejszego Regulaminu na rzecz zapisów Regulaminu Promocji. Dla Użytkownika, który skorzysta z danej promocji wiążące będą, w czasie trwania promocji, postanowienia danego Regulaminu promocji z pierwszeństwem do niniejszego Regulaminu.

D) Usługodawca może przesyłać Użytkownikom na podane przez nich adresy e-mail, informacje handlowe i marketingowe na temat towarów i usług oferowanych przez Usługodawcę lub podmioty z nim współpracujące (newsletter), pod warunkiem, że Użytkownik wyraził uprzednio zgodę na ich otrzymywanie. Użytkownik może w każdej chwili wyrażoną zgodę cofnąć. Aby otrzymywać newsletter nie jest wymagane zarejestrowanie w Serwisie. W przypadku Użytkowników, którzy nie posiadają konta w Serwisie umowa na newsletter zostaje zawarta w momencie przesłania na adres e-mail Użytkownika potwierdzającej wiadomości mailowej od Usługodawcy. Obu Stronom przysługuje prawo do rozwiązania umowy na newsletter ze skutkiem natychmiastowym. 

E) Użytkownik, który korzysta z Serwisu w ramach lub w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą (Przedsiębiorca zawodowy) jest zobowiązany do wskazania tego faktu w momencie rejestracji, poprzez zarejestrowanie się za pomocą konta biznesowego. Brak podania tej informacji w tym zarejestrowanie się za pomocą konta indywidualnego, traktowany będzie jako dokonanie rejestracji niezgodnie z Regulaminem oraz będzie skutkować rozwiązaniem umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia ze wszystkimi skutkami przewidzianymi w Regulaminie, w szczególności utratą Punktów.

F) W Serwisie dostępne są funkcjonalności pozwalające na uzyskiwanie informacji o nowościach w Serwisie. W przypadku Raportu o terenie - usługa, która informuje o nowych danych, które nie były dostępne na zadanym przez Użytkownika terenie, w chwili zapisu na powiadomienia. Aktywacja powiadomienia dla Raportów jest możliwa również w chwili zakupu danego Raportu zarówno dla Użytkowników posiadających konto jak i Użytkowników dokonujących zakupu bez rejestracji. Na wskazany przez Użytkownika adres e-mail (dotyczy wszystkich rodzajów powiadomień) zostanie wysłany link aktywacyjny, po kliknięciu którego powiadomienia zostaną aktywowane. W przypadku Użytkowników posiadających już konta w Serwisie, po wpisaniu adresu oraz kliknięciu przycisku na wskazany adres e-mail zostanie wysłany jedynie e-mail potwierdzający aktywację powiadomień.

2. Wymogi techniczne dla Użytkowników.

Usługodawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, m.in. korzysta z odpowiednich narzędzi, które mają to umożliwić albo usług podmiotów trzecich.

Do skorzystania z Serwisu (przeglądania go) oraz do założenia konta oraz złożenia zamówienia, niezbędne jest spełnienie przez Użytkowników minimalnych wymagań technicznych, takich jak:

1. Posiadanie urządzenia: laptopa, komputera stacjonarnego, smartfona, tabletu lub innego sprawnego urządzenia multimedialnego przenośnego, mające dostęp do sieci Internet;

2. Odpowiednio skonfigurowanej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej np.: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Safari;

3. Odpowiednio skonfigurowanej i aktywnej poczty elektronicznej (e-mail);

4. Włączenie w przeglądarce internetowej opcji zapisu: plików Cookies oraz obsługi Javascript;

5. Unikanie wtyczek typu AdBlock i tym podobne, które mogą zakłócać prawidłowe funkcjonowanie Serwisu.

W razie korzystania przez Użytkowników ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych wyżej wymienionych, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowego funkcjonowania Serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych przez niego usług drogą elektroniczną.

Usługodawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Użytkownik powinien poinformować Usługodawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.

3. Zagrożenia dla Użytkownika z jakimi wiąże się korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną.

Usługodawca informuje, że korzystanie z Internetu może wiązać się z ryzykiem poniesienia szkody na skutek zagrożeń występujących w Internecie, a w szczególności ryzykiem włamania się do systemu informatycznego Użytkownika i przejęcia haseł przez osoby trzecie czy zainfekowania systemu informatycznego Użytkownika wirusami.

Użytkownik nie powinien podawać żadnych informacji poufnych takich jak hasło dostępu do swojej poczty e-mail pracownikom Usługodawcy ani żadnym innym osobom trzecim. Powinni stosować na swoich urządzenia programy antywirusowe oraz na bieżąco aktualizować oprogramowanie.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Serwisie, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione tych danych.

4. Własność intelektualna.

A) Usługodawca zezwala Użytkownikowi na przeglądanie bazy danych materiałów stanowiących treści Serwisu. W żadnym przypadku korzystanie z Serwisu nie może być interpretowane jako nabycie przez Użytkownika jakichkolwiek praw do utworów zawartych w Serwisie. Użytkownik może korzystać z tych utworów jedynie w zakresie dozwolonego użytku. W szczególności, zabronione jest ich kopiowanie w całości lub w części, a także ich udostępnianie publicznie jako swoje, z pominięciem danych Usługodawcy. 

Usługodawca wyraża zgodę na umieszczanie adresu URL Raportu o terenie, w okresie jego aktywności na innych stronach www w celach informacyjnych – jednak do legalnego posługiwania się nim potrzebne jest oznaczenie na tych stronach źródła pochodzenia adresu URL – czyli oznaczenie Serwisu Usługodawcy. Zakazane jest wykorzystywanie w tym publikowanie ww. adresu URL na stronach zawierających treści niezgodne z prawem, naruszających lub mogących naruszyć dobra osobiste innych osób lub podmiotów, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego w tym powszechnie obowiązujące zasady i normy, w szczególności mowa jest tu o treściach z podtekstem seksualnym oraz wszelkich treściach noszących znamiona pornograficzne. W sytuacji ujawnienia złamania zakazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca uprawniony jest do natychmiastowego dezaktywowania adresu URL oraz zgłoszenia naruszeń odpowiednim organom, oraz w zależności od decyzji zablokowanie konta Użytkownika lub jego usunięcie. W takiej sytuacji Użytkownikowi nie należy się zwrot opłaty lub równowartości Punktów. 

W wypadku, kiedy ilość materiałów pobieranych ze strony Serwisu wskazywać będzie na ich kopiowanie, a nie przeglądanie, Usługodawca będzie uprawniony do zablokowania Użytkownikowi dostępu do Serwisu, na co Użytkownik wyraża zgodę.

B) Treści zamieszczone w Serwisie, a także elementy graficzne Serwisu, ich układ i kompozycja, stanowią utwory i przysługują Usługodawcy. Bez wyraźnej, pisemnej zgody Usługodawcy, korzystanie z nich przez Użytkowników, stanowi naruszenie prawa. 

5. Odpowiedzialność Usługodawcy i Użytkownika. Zakaz dostarczania i udostępniania przez Użytkowników w Serwisie treści o charakterze bezprawnym i niezgodnym z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami.

A) Użytkownicy mogą korzystać z udostępnionych funkcji Serwisu internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Serwisu i używania go przez innych Użytkowników.

B) W celu zapewnienia bezpieczeństwa komunikatów i danych przekazywanych w Serwisie, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione tych danych.

C) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników, w szczególności za ograniczenia w dostępie do Serwisu spowodowane działaniem siły wyższej, awarii systemów lub urządzeń niezależnych od Usługodawcy.

D) W przypadku wystąpienia przeciwko Usługodawcy przez jakikolwiek podmiot z roszczeniami związanymi z naruszeniem przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu, powszechnie obowiązującego prawa i zwyczajów lub norm ogólnie obowiązujących, Użytkownik niezwłocznie przystąpi do sporu i zobowiązany jest doprowadzić do zwolnienia Usługodawcy od odpowiedzialności w tym zakresie. Użytkownik zobowiązany jest naprawić wszelką szkodę wyrządzoną w związku z wystąpieniem przeciwko Usługodawcy z roszczeniami, w tym zwrócić wszelkie poniesione koszty procesowe i inne. Ww. postanowienia odnoszą się do wszystkich typów postępowań, których podstawę stanowią naruszenia Użytkownika.

E) Wszelkie działania Użytkownika narażające dobre imię Serwisu lub Usługodawcy lub nakierowane na wyrządzenie szkody wyżej wymienionym, jak również działania zmierzające do utrudnienia korzystania lub uniemożliwienia funkcjonowania Serwisu, działania zmierzające do naruszenia zasad porządku publicznego i dobrych obyczajów, skutkować będą blokadami czasowymi lub stałymi adresów e-mail danego Użytkownika, a ponadto podjęciem kroków prawnych przewidzianych w przepisach prawa.

F) Użytkownik Serwisu zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakichkolwiek aktywności, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jego elementów technicznych. Użytkownik Serwisu zobowiązany jest również do powstrzymywania się od dostarczania i przekazywania treści niezgodne z prawem, w tym w szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem, porządkiem publicznym lub dobrymi obyczajami, a także naruszających lub mogących naruszyć dobra osobiste innych osób trzecich lub podmiotów, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego w tym powszechnie obowiązujące zasady i normy, w szczególności mowa jest tu o treściach z podtekstem seksualnym oraz wszelkich treściach noszących znamiona pornograficzne.

III. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU

1. Zakup punktów i Zamówienia.

A) Użytkownik celem zawarcia umowy na korzystanie z Serwisu lub umowy zawieranej bez rejestracji konta z Usługodawcą obowiązany jest do podania prawidłowego adresu e-mail, na który zostanie przesłana wiadomość e-mail zawierająca potwierdzenie zawarcia umowy.

B) Usługodawca informuje, że w przypadku części usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu skorzystanie z nich wymagać będzie od Użytkownika dokonania rejestracji za pomocą odpowiedniego formularza dostępnego na stronie Serwisu i założenia konta. Oznacza to założenie konta Użytkownika i procedurę jego aktywacji. Użytkownik uzyska informację o konieczności dokonania rejestracji w momencie podjęcia na stronie Serwisu czynności łączących się z koniecznością jej dokonania. Rejestracja wraz z potwierdzeniem i aktywacją konta jest równoznaczna z zawarciem umowy na korzystanie z usług Serwisu. Umowy na poszczególne usługi (przykładowo zakup pakietu Punktów) zawierane są w chwili potwierdzenia ich przez Usługodawcę poprzez e-maile wysłany na adres e-mail Użytkownika. Usługodawca informuje również, że część usług (oraz funkcjonalności) jest dostępna Użytkownikom bez konieczności złożenia konta - bezpłatnie lub płatnie. Rejestrując się w Serwisie, Użytkownik zostanie zobowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu założenia konta Użytkownika, obsługi i realizacji zamówień. Udostępnienie danych osobowych Użytkownika Usługodawcy jest dobrowolne, ale ich nie podanie uniemożliwi rejestrację konta i świadczenie usług. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności Usługodawcy. 

C) Dokonanie zakupu Punktów wg obowiązującego cennika, umożliwia korzystanie z płatnych usług w Serwisie. Zakupione punkty są gromadzone na koncie Użytkownika. Usługa płacenia Punktami jest związana z umową na świadczenie usług Serwisu. Umowa usługi płać Punktami to umowa dostawy treści cyfrowych. Punkty mogą zostać wykorzystane w okresie obowiązywania umowy na korzystanie z Serwisu. Użytkownik uprawniony jest do zakupienia ilości Punktów odpowiadającej dokładnej wartości za daną usługę lub do zakupu dowolnej ilości Punktów. W przypadku, gdy Użytkownik będzie chciał dokonać zakupu Raportu lub płatności za inną dostępną w Serwisie usługę z wykorzystaniem usługi płać Punktami, a na jego koncie będzie zgromadzona zbyt mała ilość Punktów, Użytkownik zostanie o tym poinformowany oraz będzie mógł dokonać doładowania konta. Punkty ważne są do wykorzystania, nie dłużej jednak niż przez okres trzech lat. Po upływie tego terminu tracą ważności i nie jest zwracana Użytkownikom ich równowartość.

D) Jeśli w chwili rozwiązania umowy na korzystanie z usług Serwisu Użytkownik ma na swoim koncie niewykorzystane Punkty (zawarł wcześniej umowę na usługę płać punktami), a rozwiązanie umowy nastąpiło poprzez jej wypowiedzenie przez Usługodawcę z przyczyn nie leżących po stronie Użytkownika lub przez Użytkownika na skutek zmian w Regulaminie, Usługodawca zwróci równowartość niewykorzystanych Punktów w walucie, w której dokonano wpłaty na rachunek bankowy wskazany przez Użytkownika lub przekazem pocztowym na adres wskazany przez Użytkownika z uwzględnieniem zatrzymania stałej opłaty w wysokości 3% wartości zgromadzonych Punktów – nie mniej niż 50 zł tytułem dokonania opłat manipulacyjnych. W przypadku rozwiązania umowy z winy Użytkownika Punkty tracą swoją ważność, a ich równowartość nie jest zwracana.

E) Zawarcie umowy na korzystanie z usług Serwisu następuje poprzez zarejestrowanie konta przez Użytkownika, czego dowodem jest potwierdzenie tego faktu poprzez e-mail wysyłany do Użytkownika przez Usługodawcę i aktywacja konta przez Użytkownika. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, nie dłuższy jednak niż do dnia wyrejestrowania konta, co następuje poprzez: wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia, z chwilą rozwiązania umowy przez Usługodawcę w sytuacjach określonych w Regulaminie bez zachowania terminu wypowiedzenia, bądź z chwilą skutecznego odstąpienia od umowy przez Użytkownika. Z chwilą rozwiązania umowy na korzystanie z usług Serwisu zakończone zostaje świadczenie wszelkich usług przez Usługodawcę, obowiązywanie tracą również Punkty zgromadzone na koncie Użytkownika. Umowa na korzystanie z usług bez dokonywania rejestracji konta jest zawierana w chwili zaakceptowania i potwierdzenia w sposób wyraźny przez Usługodawcę zamówienia złożonego przez Użytkownika, w postaci przesłania na wskazany przez Użytkownika adres e-mail wiadomości o zaakceptowaniu oferty przez Usługodawcę i potwierdzeniu zawarcia umowy. Zamówienie jest realizowane do kliku minut, po jego potwierdzeniu przez Usługodawcę – czyli potwierdzeniu zawarcia umowy.

F) Użytkownik ma możliwość skorzystania z oferowanych przez Serwis Raportów o Terenie. Korzystanie z Raportów wymaga rejestracji i posiadania konta w Serwisie. Użytkownicy Zarejestrowani mają dostęp do wszystkich zamówionych przez siebie raportów poprzez swoje konto w Serwisie. Z uwagi na fakt, że dane stanowiące podstawę Raportu pochodzą od podmiotów zewnętrznych, raport ma charakter jedynie pomocniczy/poglądowy i nie może stanowić wyłącznej podstawy podjęcia przez Użytkownika czynności lub działań prawnych. Usługodawca nie odpowiada za prawdziwość i rzetelność danych udostępnianych przez podmioty trzecie, w tym instytucje publiczne, w związku z powyższym Użytkownik przyjmuje do wiadomości oraz akceptuje fakt, iż przedstawiane informacje mogą nie być kompletne z uwagi na brak dostępności danych źródłowych oraz mogą być niepoprawne z uwagi na błędy w danych źródłowych. Celem raportu jest udostępnienie Użytkownikowi możliwie najszerszej gamy informacji, ale przed podjęciem ostatecznej decyzji Użytkownik winien dokonać sprawdzenia stanu faktycznego bezpośrednio w instytucjach oraz urzędach będących dysponentami danych źródłowych. W zw. z powyższym, Usługodawca nie gwarantuje poprawności, ani kompletności informacji zawartych w Raporcie ani nie ponosi odpowiedzialności za ich poprawność i kompletność. 

G) Zamówienie Raportu o terenie (produktu cyfrowego) polega na udostępnieniu Użytkownikowi przez Usługodawcę informacji w formie Raportu elektronicznego powstałego w oparciu o wybrane dane źródłowe (przestrzenne), dostępne dla zadanego przez Użytkownika obszaru. Po dokonaniu wyboru obszaru poprzez wskazanie działki ewidencyjnej (lub kilku działek o łącznej powierzchni do 200 ha) lub zaznaczenie odpowiedniego obszaru (do 200 ha), Użytkownik uzyska informacje na temat możliwych do realizacji zakresów tematycznych Raportu. W przypadku wskazania obszaru większego niż 200 ha konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, celem ustalenia indywidualnych warunków realizacji.

Po opłaceniu usługi Raport będzie dostępny dla Użytkownika w formie cyfrowej w formacie PDF oraz w formie indywidualnego adresu URL. Raport dostępny w formie indywidualnego adresu URL będzie aktywny przez 12 miesięcy od dnia zakupu (po upływie terminu ważności adresu URL raport będzie dostępnym jedynie w formie PDF).

 

2. Cena.

A) Usługa jest płatna zgodnie z obowiązującym w tym zakresie cennikiem. Po dokonaniu wyboru obszaru poprzez wskazanie działki ewidencyjnej lub zaznaczenie odpowiedniego obszaru, Użytkownik uzyska informacje na temat wysokości opłaty. Cena usługi podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (cena brutto). Jej wysokość zależna jest od wariantu Raportu oraz wybranego obszaru. 

B) Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenie usługi. Uprawnienie to nie ma wpływu na wartość zamówienia złożonego przed datą zmiany ceny. Usługodawca będzie o takiej zmianie informował Użytkowników.

C) Istnieje możliwość uzyskania faktury VAT dla Użytkownika zalogowanego, niezalogowanego, biznesowego oraz indywidualnego. Faktura będzie przesłana na wskazany adres e-mail Użytkownika, albo dostępna do pobrania na koncie Użytkownika - jako faktura w formie elektronicznej. Wskazanie przez Użytkownika danych do wystawienia faktury VAT w postaci numeru NIP oraz firmy przedsiębiorcy oznacza wyrażenie woli zawarcia Umowy sprzedaży jako Przedsiębiorca (zawodowy).

D) Cennik zakupu Pakietów Punktów:

Wybierz pakiet punktów:

1000 punktów

6000.0 zł

4500.0 zł

(4,50 zł za punkt)

500 punktów

3000.0 zł

2400.0 zł

(4,80 zł za punkt)

100 punktów

600.0 zł

510.0 zł

(5,10 zł za punkt)

50 punktów

300.0 zł

270.0 zł

(5,40 zł za punkt)

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zakupu pakietu punktów zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem kontakt@ongeo.pl oraz pod numerem telefonu tel.: 503 392 404.

3. Płatność i realizacja zamówienia.

Przyjmujemy płatności w różnej formie, m.in. przelew online, przelew klasyczny, blik, płatność kartą, Google Pay. W związku z korzystaniem z usług Operatora płatności elektronicznych, Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje fakt, iż dokument księgowy wystawiony będzie na Usługodawcę, a płatność dokonywana jest na konto Operatora. W razie pytań czy wątpliwości zachęcamy do kontaktu.

Regulamin korzystania z usług Operatora płatności elektronicznych dostępny jest na stronie danego Operatora. Lista Operatorów współpracujących z Serwisem znajduje się w „Polityka prywatności” – w rozdziale „Operatorzy płatności”.

Jeżeli wskazana przez użytkownika metoda płatności nie będzie możliwa do zweryfikowania, będzie nieważna lub niemożliwa do potwierdzenia z innych względów, Usługodawca ma prawo nie potwierdzić złożonej oferty, a tym samym zawrzeć Umowy.

IV. NIEZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z UMOWĄ (REKLAMACJE- RĘKOJMIA) ORAZ PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY – DOTYCZY KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM LUB PRZEDSIĘBIORCĄ NA PRAWACH KONSUMENTA:

1. NIEZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z UMOWĄ (REKLAMACJA-RĘKOJMIA):

A) Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Raport o terenie oferowany w Serwisie był zgodny z Umową i aby umożliwić korzystanie z niego, Użytkownikowi, w sposób zgodny z Umową. W tym celu Usługodawca informuje Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały, w niniejszym Regulaminie, a z którym to Użytkownik ma obowiązek zapoznać się przed zawarciem Umowy, o wszelkich istotnych wymaganiach i obowiązkach, leżących również po stronie Użytkownika, w szczególności o potrzebie kompatybilności Środowiska cyfrowego Użytkownika z minimalnymi wymaganiami technicznymi Usługodawcy. Użytkownik zobowiązany jest do współpracy z Usługodawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Raportu o terenie w konkretnym czasie, wynika z cech Środowiska cyfrowego Użytkownika. Brak takiej współpracy po stronie Użytkownika wyłącza odpowiedzialność Usługodawcy co do braku zgodności Raportu o terenie z Umową. 

B) Jeśli Raport o terenie dostarczony przez Usługodawcę jest niezgodny z Umową, a Użytkownik wykaże te niezgodności, może wtedy żądać ich usunięcia - doprowadzenia Raportu do zgodności z Umową.

C) Za niezgodność Raportu z Umową nie uznaje się, niezgodności danych, zawartych w Raporcie, ze stanem faktycznym, ponieważ dane stanowiące podstawę Raportu pochodzą od podmiotów zewnętrznych, Usługodawca nie odpowiada za prawdziwość i rzetelność danych udostępnianych przez podmioty trzecie, w tym instytucje publiczne, w związku z powyższym Użytkownik przyjmuje do wiadomości oraz akceptuje fakt, iż przedstawiane informacje mogą nie być kompletne z uwagi na brak dostępności danych źródłowych oraz mogą być niepoprawne z uwagi na błędy w danych źródłowych. W zw. z powyższym, Usługodawca nie gwarantuje poprawności, ani kompletności informacji zawartych w Raporcie ze stanem faktycznym, ani nie ponosi odpowiedzialności za ich poprawność i kompletność – zgodnie z informacją podaną w Rozdziale III.1.F niniejszego Regulaminu.

D) Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Raportu, która istniała w chwili jej dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat, od chwili dostarczenia, lub zgodnie z prawami przysługującymi ustawowo użytkownikowi w kraju jego zamieszkania. Okresy ustawowej rękojmi mogą się różnić w zależności od kraju, natomiast w UE okres rękojmi wynosi zawsze co najmniej 2 lata od daty dostawy.

E) Usługodawca może odmówić doprowadzenia Raportu do zgodności z Umową, jeżeli jego doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.

F) Usługodawca doprowadzi Raport do zgodności z Umową w rozsądnym czasie, licząc od chwili, w której został poinformowany przez Użytkownika o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim Raport powstał, jest używany oraz jakie ma funkcje. Koszty doprowadzenia Raportu do zgodności z Umową ponosi Usługodawca.

G) Jeżeli Raport jest niezgodny z Umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:

1) doprowadzenie do zgodności Raportu z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

2) Usługodawca nie doprowadził Raportu do zgodności z Umową;

3) brak zgodności Raportu z Umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić do ich zgodności z Umową;

4) brak zgodności Raportu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania  z żądania doprowadzenia do zgodności;

5) z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie zrealizuje on żądania doprowadzenia do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.

H) Użytkownik nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Raport jest dostarczony w zamian za zapłatę ceny, a brak jego zgodności z Umową jest nieistotny.

I) Po odstąpieniu od Umowy Użytkownik zobowiązany jest do nie pobierania ponownie Raportu, a także do usunięcia pobranego wcześniej Raportu z wszelkich nośników, a także zabronione jest korzystania przez Użytkownika w jakikolwiek sposób z treści i informacji oraz wszelkich danych zawartych w Raporcie, od momentu złożenia przez Użytkownika skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu Usługodawcy wszystkiego co zostało mu świadczone wraz z przekazaniem Raportu.

J) Reklamacje można zgłaszać pisemne (w formie papierowej) na adres do korespondencji do Usługodawcy, lub drogą mailową na adres e-mail Usługodawcy (dane kontaktowe wskazane są na początku Regulaminu). W reklamacji Klient powinien podać:

- dane umożliwiające identyfikację Klienta i zamówienia tj. adres e-mail z którego dokonano zakupu oraz numer zamówienia – jeżeli dotyczy;

- datę i rodzaj wystąpienia niezgodności Raportu z Umową; 

- żądania związane z reklamacją. 

K) Kompletne reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia w oznaczonym czasie. Usługodawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni, licząc do dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Użytkownika o dalszym postępowaniu, na adres e-mail składającego reklamację lub w ten sam sposób, w który skontaktował się z nim Użytkownik albo inny, uzgodniony z Użytkownikiem sposób. Usługodawca będzie przetwarzał dane osobowe Użytkownika w celu rozpatrzenia reklamacji zgodnie z „Polityką prywatności”.

2. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

A) Co do zasady, na Terenie EOG, Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem treści lit. C wymienionej poniżej. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy, rozpoczyna się od momentu otrzymania przez Użytkownika maila potwierdzającego zawarcie umowy, wysłanego Użytkownikowi przez Usługodawcę – zgodnie z zapisem Rozdziału III.1.D. niniejszego Regulaminu.

B) Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w stosunku do Przedsiębiorców (zawodowych).

C) Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Użytkownikowi, jeżeli spełnianie świadczenia w postaci dostarczania Treści cyfrowych (Raportu o terenie) rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i Użytkownik przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgody. 

D) Klient, o którym mowa w pkt A) powyżej, może zrealizować prawo odstąpienia od umowy poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres pocztowy Usługodawcy lub za pomocą poczty elektronicznej (dane kontaktowe wskazane są na początku Regulaminu). 

E) Usługodawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w trakcie składania zamówienia.

F) W przypadku odstąpienia od umowy, umowę taką uważa się za niezawartą (ex tunc), a strony zobowiązane są zwrócić to co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Użytkownikowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Po skutecznym odstąpieniu od Umowy Użytkownik zobowiązany jest do nie pobierania ponownie Raportu, a także do usunięcia pobranego wcześniej Raportu z wszelkich nośników, a także zabronione jest korzystania przez Użytkownika w jakikolwiek sposób z treści i informacji oraz wszelkich danych zawartych w Raporcie, od momentu złożenia przez Użytkownika skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu Usługodawcy wszystkiego co zostało mu świadczone wraz z przekazaniem Raportu.

3. CENA I SPOSÓB JEJ ZWROTU.

1. Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części, w której Raport o terenie jest niezgodny z Umową, a także Usługodawca jest zobowiązany do zwrotu ceny w sytuacji, w której obowiązek dostarczenia Raportu o terenie odpadł wskutek odstąpienia od Umowy (jeśli dotyczy).

2. Usługodawca ma obowiązek dokonać zwrotu Użytkownikowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania skutecznego oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny (jeśli dotyczy).

3. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

4. PRZEDSIĘBIORCY ZAWODOWI.

A) Zapisy niniejszego rozdziału IV pkt 1, 2 i 3, odnoszą się do Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, nie odnoszą się do Przedsiębiorców (zawodowych) – zgodnie z Definicjami zawartymi w niniejszym Regulaminie.

B) Postanowienia pkt 4 niniejszego Rozdziału, dotyczą Użytkowników Serwisu, będących Przedsiębiorcami (zawodowymi), również zgodnie z Definicją zawartą w niniejszym Regulaminie.

C) W przypadku sprzedaży Treści cyfrowej (Raportu o terenie) w obrocie między przedsiębiorcami strony Umowy (Usługodawca i Przedsiębiorca zawodowy) wyłączają odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi oraz wyłączają możliwość odstąpienia od Umowy przez Przedsiębiorcę (zawodowego).

D) Usługodawca ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z Użytkownikiem będącym Przedsiębiorcą zawodowym bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Użytkownikowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego przy składaniu zamówienia adres e-mail. Procedura ta nie rodzi żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.

E) W stosunku do Użytkowników będących Przedsiębiorcami (zawodowymi) Usługodawca ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia Umowy.

F) Całkowita odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Użytkownika będącego Przedsiębiorcą (zawodowym) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny za Raport o terenie w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy (zawodowego).

G) Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, będącym Przedsiębiorcą zawodowym, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

H) Przedsiębiorca zawodowy może zwrócić się do Usługodawcy z prośbą o zawarcie odrębnej Umowy sprzedaży Raportu o terenie, na indywidualnie ustalonych warunkach.

V. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ.

1. Dostęp do platformy internetowej rozstrzygania sporów w UE można uzyskać za pośrednictwem następującego łącza: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

VI. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące prywatności oraz ochrony danych osobowych Użytkowników zostały zawarte w „Polityce prywatności.”

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy Regulamin podlega prawu amerykańskiemu. Użytkownik poddaje się jurysdykcji sądów w Dover, w celu rozstrzygnięcia wszelkich sporów, które mogą wyniknąć na mocy zawartej Umowy i  Regulaminu.

2. W przypadku Użytkowników mieszkających na terenie UE i EOG wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane na podstawie prawa obowiązującego w miejscu ich zamieszkania. Użytkownik może wnieść roszczenie w celu wyegzekwowania swoich praw z zakresu ochrony praw konsumenta, uregulowanych w niniejszym Regulaminie, w zamieszkałym przez siebie kraju UE do odpowiedniego organu.

3. Jeśli na potrzeby korzystania z Serwisu przekazywane są przez Użytkownika dane osobowe, Usługodawca przetwarza je zgodnie z zapisami „Polityki prywatności.”

4. Nie skorzystanie przez Usługodawcę z przysługującego mu prawa nie powoduje utraty tego prawa ani zrzeczenia się go. Użytkownik nie może przenosić swoich praw na inne podmioty. Jeżeli Usługodawca nie dochodzi w danym momencie wszystkich przysługujących mu praw, w przypadku naruszenia przez Użytkownika warunków Regulaminu, nie można uznać, że zrzeka się tych praw do takiego zrzeczenia potrzebne jest wyraźne pisemne oświadczenie podpisane przez Usługodawcę.

5. Uznanie którejkolwiek części Regulaminu za niewykonalną w świetle prawa nie ma wpływu na pozostałe części Regulaminu - w takiej sytuacji pozostałe zapisy Regulaminu pozostają w mocy.

6. Użytkownik zgadza się przestrzegać wszystkich amerykańskich i federalnych, stanowych i lokalnych praw i przepisów mających zastosowanie do korzystania z Serwisu. Użytkownicy mieszkający w krajach znajdujących się na liście sankcji Biura Kontroli Aktywów Zagranicznych Stanów Zjednoczonych, w tym obecnie na Kubie, w Iranie, Korei Północnej, Sudanie i Syrii, lub którzy są osobami lub podmiotami zagranicznymi zablokowanymi lub odrzuconymi przez rząd Stanów Zjednoczonych, nie mogą publikować ani uzyskiwać dostępu do informacji lub treści dostępnych za pośrednictwem Serwisu. Użytkownik gwarantuje i oświadcza, że nie mieszka w kraju znajdującym się na liście sankcji Biura Kontroli Aktywów Zagranicznych Stanów Zjednoczonych ani nie jest osobą lub podmiotem zagranicznym zablokowanym lub odrzuconym przez rząd Stanów Zjednoczonych podczas publikowania lub uzyskiwania dostępu do informacji lub treści dostępnych za pośrednictwem Serwisu.

POLITYKI PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

Firma OnGeo LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych przestrzega zobowiązań Data Privacy Framework („DPF”) ustanowionego między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską oraz między Szwajcarią a Stanami Zjednoczonymi. Zasady DPF dotyczą zbierania, wykorzystywania, udostępniania i przechowywania danych osobowych z Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), Wielkiej Brytanii („UK”), Gibraltaru i Szwajcarii, jak opisano to w naszych certyfikatach DPF (UE–USA, w tym rozszerzenie o Wielką Brytanię, oraz Szwajcaria–USA). Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o DPF to przejdź na stronę: 

https://www.dataprivacyframework.gov/s/participant-search/participant-detail?id=a2zt0000000TR15AAG&status=Active.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania przez nas danych, w tym celów ich przetwarzania, odbiorców i praw użytkownika, można znaleźć w dalszej części tego dokumentu. Zachęcamy do zapoznania się z niniejszą Polityką prywatności mającą zastosowanie do Serwisu internetowego, z którego użytkownik korzysta.

Firma OnGeo LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych podlega nadzorowi amerykańskiej Federalnej Komisji Handlu i jest odpowiedzialna za przekazywanie danych osobowych stronom trzecim, które przetwarzają je w naszym imieniu. Aby złożyć skargę dotyczącą zgodności z zasadami DPF, prosimy o kontakt pod adresem kontakt@ongeo.pl Można także złożyć skargę do wybranego przez Państwo niezależnego organu ds. rozstrzygania sporów, i w określonych przypadkach wszcząć postępowanie arbitrażowe w sprawie przestrzegania zasad DPF.
 

§ 1. Wstęp.

Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi, przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione - dostęp do Państwa danych osobowych mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy.

Niemniej jednak powinniście Państwo dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.

Szczegóły opisano w  § 3 pn. „Polityka prywatności Serwisu”.

Nasz Serwis, podobnie jak niemal wszystkie inne strony internetowe, wykorzystuje pliki cookies i inne technologie, by zapewnić Państwu najlepsze doświadczenia związane z korzystaniem z niego. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Korzystamy z narzędzi analitycznych, które zbierają anonimowe informacje na temat Państwa odwiedzin strony, takie jak podstrony, które wyświetliliście, czas, jaki Państwo spędziliście na stronie czy przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami. W tym celu wykorzystywane są pliki cookies firmy Google dotyczące usługi Google Analytics.

Szczegóły dotyczące plików cookies znajdziecie Państwo w § 4 pn. „Polityka plików cookies”.

Pragniemy Państwa poinformować, iż zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w „Polityce prywatności”, a każdego z Państwa obowiązuje znajomość aktualnej „Polityki prywatności”. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Serwisu poprzez np. korzystanie przez nas z nowych narzędzi.

§ 2. Definicje terminów użytych w Polityce prywatności:

Akceptując niniejszą Politykę Prywatności Użytkownik, oświadcza, że na potrzeby tego Regulaminu akceptuje posługiwanie się poniższymi terminami w znaczeniu nadanym im w rozdziale pn. „Definicje terminów użytych w Polityce prywatności”, chyba że w konkretnym postanowieniu Polityki prywatności, w sposób wyraźny, Usługodawca nada im inne znaczenie. Dla podkreślenia, że terminy te rozumiane są w sposób zdefiniowany w tym rozdziale, będą one pisane w dalszej części Polityki prywatności z wielkiej litery.

Pod tym linkiem znajdą Państwo definicje terminów użytych w Polityce prywatności.

  1. Dane osobowe - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

  2. Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

  3. Administrator danych osobowych - podmiot odpowiedzialny za przetwarzanie danych - oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych;

  4. Podmiot przetwarzający - oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu administratora;

  5. Strona trzecia - Strona trzecia to osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka organizacyjna lub pozostałe podmioty inne niż osoba, której dane dotyczą, administrator danych, podmiot przetwarzający i osoby, które z upoważnienia administratora lub podmiotu przetwarzającego mogą przetwarzać dane osobowe;

  6. Wyrażenie zgody - „Zgoda” osoby, której dane dotyczą, oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych.

  7. Raport o terenie - usługa polegająca na udostępnieniu Użytkownikowi informacji w formie raportu elektronicznego powstałego w oparciu o wybrane dane źródłowe (przestrzenne), dostępne dla zadanego przez Użytkownika obszaru. Dane stanowiące podstawę Raportu są pozyskane od podmiotów zewnętrznych, stąd informacje zawarte w Raporcie mają charakter poglądowy i nie mogą stanowić podstawy podejmowania przez Użytkownika czynności lub działań prawnych. W szczególności z uwagi na powyższy fakt, tj. że dane stanowiące podstawę raportu pochodzą od podmiotów trzecich, w tym instytucji publicznych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ich aktualność oraz prawdziwość. Usługa jest płatna zgodnie z obowiązującym w tym zakresie cennikiem. Po dokonaniu wyboru obszaru poprzez wskazanie działki ewidencyjnej (lub kilku działek o łącznej powierzchni do 100 ha) lub zaznaczenie odpowiedniego obszaru (do 100 ha), Użytkownik uzyska informacje na temat możliwych do realizacji zakresów tematycznych raportu oraz o wysokości opłaty. W przypadku wskazania obszaru większego niż 200 ha konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta, celem ustalenia indywidualnych warunków realizacji. Po opłaceniu usługi Raport będzie dostępny dla Użytkownika w formie cyfrowej w formacie PDF oraz w formie indywidualnego adresu URL. Raport dostępny w formie indywidualnego adresu URL będzie aktywny przez 12 miesięcy od dnia zakupu (po upływie terminu ważności adresu URL raport będzie dostępnym jedynie w formie PDF). Usługodawca wyraża zgodę na umieszczanie ww. adresu URL w okresie jego aktywności na innych stronach www  w celach informacyjnych – jednak do legalnego posługiwania się nim, potrzebne jest oznaczenie źródła pochodzenia adresu URL – czyli oznaczenie Serwisu Usługodawcy. Zakazane jest wykorzystywanie w tym publikowanie ww. adresu URL na stronach zawierających treści niezgodne z prawem, naruszających lub mogących naruszyć dobra osobiste innych osób lub podmiotów, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego w tym powszechnie obowiązujące zasady i normy, w szczególności mowa jest tu o treściach z podtekstem seksualnym oraz wszelkich treściach noszących znamiona pornograficzne. W sytuacji ujawnienia złamania zakazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca uprawniony jest do natychmiastowego dezaktywowania adresu URL oraz zgłoszenia naruszeń odpowiednim organom, oraz w zależności od decyzji zablokowanie konta Użytkownika lub jego usunięcie. W takiej sytuacji Użytkownikowi nie należy się zwrot opłaty lub równowartości Punktów.
     

§ 3. Polityka prywatności Serwisu.

1. KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.ongeo.pl jest firma OnGeo LLC z siedzibą Stanach Zjednoczonych, 8 The Green, Suite E in the City of Dover. Zip code 19901, zwana dalej „Administratorem”. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z „Polityką prywatności” mogą Państwo skontaktować się z nami wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@ongeo.pl
 

2. NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Przykładamy wielką wagę do kwestii bezpieczeństwa oraz zgodności z prawem procesu przetwarzania danych osobowych naszych Użytkowników. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Data Privacy Framework („DPF”) ustanowionej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską oraz między Szwajcarią a Stanami Zjednoczonymi. Zasady DPF dotyczą zbierania, wykorzystywania, udostępniania i przechowywania danych osobowych z Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), Wielkiej Brytanii („UK”), Gibraltaru i Szwajcarii, jak opisano to w naszych certyfikatach DPF (UE–USA, w tym rozszerzenie o Wielką Brytanię, oraz Szwajcaria–USA). Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o DPF to przejdź na stronę:

https://www.dataprivacyframework.gov/s/participant-search/participant-detail?id=a2zt0000000TR15AAG&status=Active.

3. KTO MOŻE BYĆ ODBIORCĄ PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez nas wynika przede wszystkim z zakresu usług z jakich Państwo korzystacie. Odbiorcą Państwa danych jest przede wszystkim firma OnGeo LLC jako Administrator danych. W sytuacjach, które tego dotyczą, odbiorcami Państwa danych są również następujące kategorie podmiotów: dostawcy usług hostingu, teleinformatycznych czy serwisu oprogramowania, podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą w naszym Serwisie, jak również dostawcy usług prawnych czy doradczych, a także innych, nie wymienionych wcześniej usług administracyjnych czy technicznych np. zewnętrzni księgowi, graficy, informatycy, copywriterzy.

Wskazane podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej z OnGeo LLC i wyłącznie zgodnie z poleceniami OnGeo LLC. Wszystkie podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

4. CZY PAŃSTWA DANE OSOBOWE SĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW TRZECICH (SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO)?

Państwa dane osobowe są transferowane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) ze względu na siedzibę Administratora danych. Dodatkowo z uwagi na korzystanie z usług Google, w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google stosuje mechanizmy zgodności przewidziane przez DPF (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo w treści polityki prywatności tego dostawcy, dostępnym na jego stronie internetowej:

Google: https://policies.google.com/privacy?hl=pl

5. JAKIEGO RODZAJU DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY ORAZ JAKI JEST CEL i PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA ORAZ JAKI JEST OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH?

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w różnych celach oraz na różnych podstawach prawnych w zależności od tego z jakich funkcjonalności naszego Serwisu Państwo korzystacie. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

W szczególności, celem pozyskania od Państwa danych osobowych jest skorzystanie z usługi kupna produktu cyfrowego - Raportu o terenie, ale również przeprowadzenie działań marketingowych, analiz rynkowych i statystycznych, podnoszenia jakości usług, realizacji stosownych obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym w związku z następującymi funkcjonalnościami:

ASkładanie zamówienia.

Państwa dane osobowe podane w związku ze złożeniem zamówienia na usługę (w szczególności: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; a w przypadku Klientów niebędących konsumentami dodatkowo nazwa firmy, adres firmy oraz numer identyfikacji podatkowej [NIP]), są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:

a) realizacji Państwa zamówienia i wykonania zawartej umowy – w szczególności potwierdzenia jego złożenia lub wysłania do Państwa, jak również w razie potrzeby skontaktowania się z Państwem w tej sprawie;

b) ustalenia, obrony i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji zamówienia między Państwem a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej; 

c) wystawienia i przechowywania faktur i dokumentów księgowych oraz rozpatrywanie reklamacji i zwrotów w terminie i formie określonej w przepisach;

Podanie danych osobowych jest w każdym przypadku dobrowolne, jednak niezbędne, aby złożyć zamówienie w Serwisie. Przeglądanie Serwisu nie wymaga od Państwa podania danych osobowych.

OKRES PRZECHOWYWANIA

W celu realizacji zamówienia Państwa dane będziemy przetwarzać przez:

- okres wykonywania umowy, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek, gdyby Państwo mieli wobec nas jakiekolwiek roszczenia, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego;

- do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, w tym do celów marketingu bezpośredniego;

- lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.

W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

B) Faktury.

Jeżeli w związku ze złożonym zamówieniem, wystawiamy Państwu fakturę, to w tym celu przetwarzamy Państwa dane osobowe w zakresie niezbędnym do wystawienia faktury – wypełnienie ciążącego na Administratorze obowiązku prawnego. Ponadto, wszystkie wystawione faktury uwzględniane są w dokumentacji księgowej, w związku z czym Państwa dane w sposób naturalny będą przetwarzane w ramach tej dokumentacji.

OKRES PRZECHOWYWANIA

W celu wystawienia faktury Państwa dane będziemy przetwarzać przez okres czasu wymagany. W odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków wynikających z tych przepisów lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.

W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

C) Odwiedzanie Serwisu.

Podczas korzystania z Serwisu mogą być pobierane od Państwa dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do Państwa komputera lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego. Mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się Państwo kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Serwisie na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.

OKRES PRZECHOWYWANIA

W celu odwiedzania Serwisu Państwa dane będziemy przetwarzać do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, statystycznych lub wykorzystania plików cookies lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.

W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

D) Prowadzenie korespondencji e-mailowej oraz tradycyjnej.

Kontaktując się z nami przekazujecie nam Państwo swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu). W przypadku skierowania do nas korespondencji e-mailowej lub drogą tradycyjną, dane przetwarzane są wyłącznie w celu komunikacji i załatwienia sprawy, której dotyczy ta korespondencja. W takim przypadku podstawą przetwarzania danych osobowych jest obsługa przez Administratora korespondencji kierowanej do niego w związku z prowadzeniem Serwisu. 

OKRES PRZECHOWYWANIA

Państwa dane osobowe przekazywane nam w ramach kontaktu e-mailowego będziemy przetwarzać wyłącznie w celu obsługi Państwa zamówienia. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.

Korespondencja przechowywana jest na naszych serwerach, ewentualnie na serwerach zapewnianych przez zewnętrznego hostingodawcę. Nie możemy precyzyjnie wskazać, kiedy korespondencja jest usuwana, jednakże zawsze mogą Państwo napisać do nas i poprosić o sprawdzenie, czy jakaś korespondencja z Państwem jest jeszcze przechowywana, a jeżeli tak, zażądać jej usunięcia.

E) Zwrot i reklamacja.

Jeżeli odstępują Państwo od umowy zawartej za pośrednictwem Serwisu lub składają Państwo reklamację dotyczącą zakupionego produktu cyfrowego, to przekazują nam Państwo dane zawarte w „Formularzu odstąpienia od umowy” lub w „Formularzu reklamacyjnym”, a my te dane przetwarzamy w celu realizacji procedury odstąpienia od umowy lub procedury reklamacyjnej. Państwa dane osobowe podane w związku ze złożeniem reklamacji oraz zebrane w ewentualnej dalszej komunikacji, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:

a) rozpatrzenia Państwa reklamacji, prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń z tytułu rozpatrzonych reklamacji (tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze),

b) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, które mogą powstać w ramach umowy między Państwem a Administratorem oraz inne cele, które są niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej (tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub przez stronę trzecią).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby złożyć reklamację czy odstąpić od Umowy.

Formularze odstąpienia od umowy oraz Formularze reklamacyjne są przez nas archiwizowane. Fakt odstąpienia od umowy lub złożenia reklamacji odnotowywany jest również w Serwisie.

OKRES PRZECHOWYWANIA

Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres realizacji Państwa reklamacji, chyba że przepisy będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

F) Newsletter

Zapisując się na newsletter przekazujecie nam Państwo swoje dane (w szczególności: imię i nazwisko, adres e-mail) oraz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania od nas materiałów informacyjnych, marketingowych oraz handlowych.

OKRES PRZECHOWYWANIA

Państwa dane osobowe przekazywane nam w ramach zapisu na newsletter będziemy przetwarzać wyłącznie w celu obsługi Państwa newslettera. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.

Korespondencja przechowywana jest na naszych serwerach, ewentualnie na serwerach zapewnianych przez zewnętrznego hostingodawcę. Nie możemy precyzyjnie wskazać, kiedy korespondencja jest usuwana, jednakże zawsze mogą Państwo napisać do nas i poprosić o sprawdzenie, czy jakaś korespondencja z Państwem jest jeszcze przechowywana, a jeżeli tak, zażądać jej usunięcia. Z usługi otrzymywania newslettera mogą Państwo zrezygnować w każdym czasie.

6. JAKIE PRAWA PAŃSTWU PRZYSŁUGUJĄ?

Każdemu z Państwa przysługują w każdym czasie prawa do:

a) wniesienia skargi do krajowego organu;

b) przenoszenia danych osobowych, które dostarczyliście Państwo Administratorowi i które są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a przetwarzanie ich odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy;

c) dostępu do danych osobowych (w tym np. otrzymania informacji, które dane osobowe są przetwarzane lub ich kopii);

d) żądania sprostowania i ograniczenia przetwarzania (np. jeśli dane osobowe są nieprawidłowe) lub usunięcia danych osobowych (np. w przypadku, gdy były one przetwarzane niezgodnie z prawem);

e) cofnięcia każdej wyrażonej Administratorowi zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jej cofnięciem;

f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących danych osobowych dokonywanego w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej (jeżeli nie ma innych ważnych prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów). Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, mają Państwo prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczącego go danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim – w takim wypadku danych osobowych nie wolno już przetwarzać do takich celów;

g) poprawienia danych;

h) bycia zapomnianym - jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

§ 4. Polityka plików cookies.

1. WSTĘP.

Niniejsza polityka plików cookies („ciasteczek”) i podobnych technologii ma charakter informacyjny, co oznacza że nie jest ona dla Państwa źródłem obowiązków (nie jest umową ani regulaminem). Celem Polityki jest jasne zaprezentowanie zasad funkcjonowania naszego Serwisu w zakresie działania i stosowania plików cookies lub podobnych technologii.

Serwis www.ongeo.pl zbiera w sposób automatyczny wyłącznie informacje zawarte w plikach cookies.

2. ZGODA NA COOKIES?

Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest Państwu informacja na temat stosowania plików cookies. Zaakceptowanie i zamknięcie tej informacji oznacza, że wyrażacie Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki prywatności. Zgodę zawsze mogą Państwo wycofać, usuwając pliki cookies oraz zmieniając ustawienia plików cookies w Państwa przeglądarce. Pamiętajcie jednak, że wyłączenie plików cookies może powodować trudności w korzystaniu ze strony, jak również z wielu innych stron internetowych, które stosują cookies.

Wizyta na każdej stronie internetowej powoduje, że może ona przechowywać określone informacje w Państwa przeglądarce, głównie w postaci plików cookies. Dane te mogą dotyczyć Państwa preferencji lub urządzenia z jakiego korzystacie, a ich celem jest głównie zapewnienie sprawniejszego działania witryny. Informacje te zwykle nie identyfikują Państwa personalnie, a dzięki nim mogą Państwo korzystać z witryny w sposób bardziej dostosowany do swoich potrzeb. Szanując Państwa prawo do prywatności umożliwiamy zarządzanie plikami cookies. W poszczególnych zakładkach, mogą Państwo dowiedzieć się więcej o rodzajach cookies oraz celach jakim służą i zmienić swoje ustawienia. Miejcie jednak na uwadze, że blokowanie niektórych typów plików cookies może mieć wpływ również na Państwa wygodę korzystania z witryny i usług.

3. CZYM SĄ PLIKI COOKIES?

Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Państwa urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny.

Pliki cookies stosowane są przede wszystkim, aby zapewnić prawidłowe działanie naszego Serwisu, a także w celu realizacji jego kluczowych funkcji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Ponadto, w zależności od tego na jaki zakres stosowania technologii plików cookies wyrażą Państwo zgodę, pliki cookies mogą także ułatwić Państwu korzystanie z Serwisu, przykładowo, poprzez „zapamiętanie” podanych raz informacji, tak aby Państwo nie musieli za każdym razem ich podawać, jak również mogą służyć dostosowaniu zawartości, w tym prezentowanych reklam, do Państwa preferencji.

Stosowane są w przypadku: sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam, monitorowania aktywności odwiedzających, liczników i sond.

4. JAKIE FUNKCJE SPEŁNIAJĄ COOKIES?

Cookies zawierają różne informacje o użytkowniku danej strony www oraz historii jego aktywności na stronie. Właściciel serwera, który wysłał cookies, może sprawdzić jakiej przeglądarki używa użytkownik, zobaczyć IP użytkownika, sprawdzić historię stron, które przeglądał przed wejściem na jego witrynę, a także zobaczyć informację o błędach, które wystąpiły na stronie podczas jej przeglądania. Dane te jednak nie są kojarzone z konkretnymi osobami, a jedynie z komputerem połączonym z internetem.

5. JAK WYKORZYSTUJEMY INFORMACJE Z COOKIES?

Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

1. aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie strony jakiego Państwo oczekujecie;

2. aby zapamiętać Państwa ustawienia podczas i pomiędzy wizytami na stronie;

4. aby poprawić szybkość i bezpieczeństwo korzystania ze strony;

5. aby ulepszać funkcje dostępne dla Państwa na stronie;

6. aby korzystać z narzędzi analitycznych.

W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu możemy zamieścić lub zezwolić podmiotowi zewnętrznemu na zamieszczenie plików cookies na Państwa urządzeniu. Pomaga nam to monitorować i sprawdzać jej działania. Podmiotem tym może być między innymi Google, który zbiera potrzebne dane.

6. CZY PLIKI COOKIES ZBIERAJĄ PAŃSTWA DANE OSOBOWE?

Korzystając z naszego Serwisu mają Państwo możliwość wyboru zakresu stosowania technologii plików cookies, a następnie wyrażenia stosownej zgody odpowiadającej wybranemu zakresowi. W zależności od tego na jaki zakres stosowania technologii plików cookies wyrażą Państwo zgodę, pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady, nie stanowią danych osobowych (nie pozwalają na identyfikację Państwa). Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą - przypisanie pewnych zachowań konkretnej osobie, np. poprzez powiązanie ich z danymi podanymi przy wypełnianiu formularza, a tym samym zostać uznane za dane osobowe. Dotyczy to w szczególności plików cookies, na których stosowanie wyraziliście Państwo zgodę (np. cookies marketingowe, które pomagają nam lepiej dostosować się do potrzeb naszych Klientów). Informacja dotycząca zasad stosowania plików cookies, w tym także możliwość wyboru zakresu stosowania technologii plików cookies i wyrażenia stosownej zgody, jest również udostępniana w treści klauzuli informacyjnej wyświetlanej przede wszystkim podczas pierwszej wizyty w Serwisie (tzw. baner plików cookies).

7. JAK WYŁĄCZYĆ PLIKI COOKIES?

W celu zablokowania plików cookies powinniście Państwo zapoznać się z informacjami dotyczącymi ustawień przeglądarek internetowych, które są dostępne w menu (pomoc) przeglądarki lub na stronie jej producenta. Przeglądarkę można ustawić w taki sposób, aby pliki cookies nie zapisywały się na jego dysku albo automatycznie usuwały w określonym czasie.

8. STOSOWANE PRZEZ NAS NARZĘDZIA?

W celu monitorowania informacji o użytkownikach Serwis w szczególności korzysta z następujących narzędzi:

Google, Google Analitics, Google Tag Manager, Google Search Console, Google AdWords, Google moja Firma, Google AdSense, Google Optimizer, Google Studio danych, Youtube, Pushify, Pixel Facebook'a, Twitter, Bing.
 

9. PROFILOWANIE W OPARCIU O COOKIES?

Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na Państwa prawa i obowiązki czy wolności w rozumieniu RODO. Profilowanie nie służy do podejmowania żadnych zautomatyzowanych decyzji wobec Państwa, korzystających z Serwisu.

Obserwując Państwa zachowania w sieci, tworzymy profil klienta, dzięki czemu możemy przygotować dla Państwa ofertę marketingową produktów własnych oraz umożliwić wyświetlanie materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google i jej partnerów.

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Korzystając z naszej strony internetowej, wyrażają Państwo zgodę na postanowienia zawarte w niniejszej Polityce Prywatności.

2. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Polityki prywatności oraz korzystania z Serwisu prosimy kierować do nas za pomocą poczty e-mail na adres: kontakt@ongeo.pl

3. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania zmian lub uzupełnień do niniejszej Polityki prywatności. Wszelkie tego rodzaju zmiany będą publikowane na stronie www.ongeo.pl w zakładce „Polityka prywatności”.

§ 6. OPERATORZY PŁATNOŚCI

Operatorem płatności elektronicznych w Serwisie www.ongeo.pl jest serwis: Przelewy24. Tutaj mogą Państwo przeczytać o warunkach świadczenia usług przez operatora:

https://www.przelewy24.pl/regulamin

Data ostatniej aktualizacji: 06.03.2024 r.

REGULAMIN PROMOCJI „KODY RABATOWE”

Regulamin promocji

Regulamin promocji „Kody rabatowe”

I. DEFINICJE

SERWIS - serwis internetowy dostępny za pośrednictwem domeny www.ongeo.pl, świadczący usługę online pod nazwą: Raport o terenie.

UŻYTKOWNIK - każdy podmiot lub osoba, korzystający z Serwisu, w szczególności osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność do czynności prawnych tj. zaciągania we własnym imieniu zobowiązań i nabywania praw. Wobec użytkowników, którzy dokonali rejestracji konta używana jest nazwa Użytkownik Zarejestrowany.

UŻYTKOWNIK INDYWIDUALNY - Konsument - użytkownik lub użytkownik zarejestrowany.

PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, a także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Przedsiębiorcy nie korzystają z praw konsumenta. Przedsiębiorca rejestruje konto biznesowe na podstawie niniejszego regulaminu i może skorzystać z opcji wskazania określonej liczby swoich pracowników jako użytkowników – użytkownicy korporacyjni.

UCZESTNIK PROMOCJI – Użytkownik, spełniający warunki udziału promocji.

PROMOCJA - Promocja pn. „Kody rabatowe” opisana w niniejszym Regulaminie.

KOD RABATOWY - rozumiany jako ciąg znaków generowany i udostępniany przez OnGeo.LLC, za pośrednictwem kanałów dystrybucji wskazanych w niniejszym Regulaminie, wykorzystywany w trakcie trwania Promocji pn. „Kody rabatowe” przez Użytkowników.

USŁUGODAWCA - firma OnGeo.LLC z siedzibą 8 The Green, Suite E in the City of Dover. Zip code 19901,  adres mail: kontakt@ongeo.pl, tel.: +48 503 392 404.

PARTNER HANDLOWY - podmiot lub osoba, która zawarła z Usługodawcą odrębną umowę na indywidualnych warunkach, na współpracę partnerską.

UMOWA NA KORZYSTANIE Z SERWISU - umowa zawierana z Użytkownikiem, który dokonał w Serwisie rejestracji (założył konto oraz dokonał jego aktywacji za pomocą wiadomości e-mail).

REGULAMIN SERWISU - dokument określający zasady korzystania z Serwisu dostępny na stronie www.ongeo.pl

REGULAMIN PROMOCJI – niniejszy Regulamin określający zasady działania promocji pn. „Kody rabatowe”.

KONTO - udostępniona Użytkownikowi zorganizowana część Serwisu, zabezpieczona i identyfikowalna za pomocą loginu i hasła przypisanego do danego Użytkownika, za pomocą której może on administrować określonymi działaniami w ramach wykorzystania Serwisu w ramach zawartej umowy.

KONTO INDYWIDUALNE - konto przeznaczone dla Konsumentów.

KONTO BIZNESOWE - konto przeznaczone dla Przedsiębiorców.

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem promocji jest Usługodawca, firma OnGeo.LLC z siedzibą 8 The Green, Suite E in the City of Dover. Zip code 19901, adres mail: kontakt@ongeo.pl, tel.:+48 503 392 404.
  2. Regulamin promocji określa zasady promocji, uczestnictwa w promocji oraz przyznawania rabatów za udział w promocji zgodnie z niniejszym regulaminem.
  3. Promocja pn. „Kody rabatowe” obowiązuje w terminie od 11.05.2022 r. do odwołania. W wyjątkowych sytuacjach promocja może ulec skróceniu, o czym Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez publikację na stronie informacji odnośnie zakończenia wcześniejszego promocji. W przypadku skrócenia terminu promocji nie ma ono wpływu na czynności dokonane wcześniej.

III. WARUNKI I SPOSÓB KORZYSTANIA Z PROMOCJI

  1. Celem Promocji jest przyznanie rabatu na zakup Raportu o terenie, przy zakupie którego Użytkownik użył kodu rabatowego. Wysokość rabatu jest zależna od przypisanej wartości do danego kodu rabatowego. Przykładowo, jeżeli Użytkownik posiada kod rabatowy z przypisanym rabatem 10%, to kupując Raport o terenie o wartości 100 zł, wykorzystując kod rabatowy zapłaci za raport 10 zł mniej, tj.: 90 zł.
  2. Z promocji mogą skorzystać Użytkownicy, którzy:
    1. posiadają konto zarejestrowane w Serwisie lub dokonają rejestracji konta na Serwisie lub podadzą swój adres email bez rejestracji konta celem zakupienia usługi Raport o terenie, ale nie posiadają wykupionych Punktów lub nie są związani odrębnymi umowami na korzystanie z usług Serwisu
    2. dokonają zakupu Raportu o terenie w Serwisie
    3. zaakceptują Regulamin Promocji.
  3. Kody rabatowe dostępne są:
    1. u Partnerów handlowych Usługodawcy,
    2. na fanpage: https://pl-pl.facebook.com/ongeopl
    3. na stronach partnerskich
  4. W celu skorzystania z kodu promocyjnego podczas zakupu Raportu o terenie, Użytkownik niezarejestrowany przed kliknięciem w przycisk "Zapłać za raport" może kliknąć w przycisk “Masz kod rabatowy?” i w specjalnej rubryce wprowadzić treść kodu rabatowego. Użytkownik zalogowany może dokonać wprowadzenia kodu rabatowego na etapie wyboru sposobu płatności, gdzie po kliknięciu w opcję “Płatność on-line” Użytkownik może kliknąć w przycisk “Masz kod rabatowy?” i w specjalnej rubryce wprowadzić treść kodu rabatowego. Jeżeli kod jest nieprawidłowy, pojawi się stosowny komunikat, i kod należy wprowadzić ponownie. Jeżeli kod okaże się poprawny, wyświetlana jest informacja z potwierdzeniem oraz wysokością naliczonego rabatu. Dalsza procedura generowania raportu, w tym dokonania płatności jest standardową procedurą Serwisu.
  5. Użytkownik chcący skorzystać z Promocji nie może dokonywać rejestracji przy użyciu nieprawdziwych danych lub na rzecz osób trzecich, obowiązują bezwzględnie zapisy Regulaminu Serwisu. W przypadku niezastosowania się do ww. zasad rejestracji Użytkownik ponosi odpowiedzialność wobec Organizatora promocji za wszelkie wynikłe z tego tytułu szkody dla organizatora oraz koszty (w tym prawne) usunięcia skutków działań Użytkownika niezgodnych z prawem oraz Regulaminem Serwisu oraz Regulaminem Promocji.

IV. REKLAMACJA

  1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące promocji. Zgłoszenia można dokonać za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie Serwisu lub w formie pisemnej przesłanej na adres Usługodawcy.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane umożliwiające identyfikację Raportu o terenie oraz Użytkownika, czyli minimum: imię i nazwisko, adres e-mail Użytkownika przypisany do Konta, lokalizację terenu z Raportu o terenie, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności powodujące wniesienie reklamacji. Z treści zgłoszenia powinny również wynikać konkretne żądania Użytkownika (reklamującego).
  3. W przypadku braków dotyczących informacji identyfikujących, o których mowa w ustępie poprzednim, Usługodawca zastrzega sobie możliwość wniesienia o ich uzupełnienie przed rozpatrzeniem reklamacji wskazując zakres niezbędnych uzupełnień. Dopiero po uzupełnieniu zgłoszenia o niezbędne dane rozpoczyna się bieg terminu na rozpatrzenie zgłoszenia.
  4. Reklamację rozpatruje się w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, z tym zastrzeżeniem, że termin liczony jest od daty prawidłowo złożonej reklamacji w przypadku uzupełnień. Usługodawca przekaże Użytkownikowi informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.
  5. Do rozpatrzenia reklamacji – w zakresie nie sprzecznym - stosuje się zapisy Regulaminu Serwisu.
  6. W sytuacji uznania reklamacji za zasadną, Usługodawca daje również Użytkownikowi możliwość wyboru bądź to realizacji żądań zawartych w reklamacji, bądź ponownego wykonania usługi w sytuacjach dotyczących niewykonania usługi. W sytuacji rozpatrzenia reklamacji w sposób uzasadniający zwrot dokonanej za usługę opłaty w całości lub części, zwrot ten zostanie przekazany na wskazany przez Użytkownika rachunek bankowy. W sytuacji, kiedy na żądania Użytkownika została wystawiona faktura VAT, zwrot, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nastąpi nie wcześniej niż po otrzymaniu potwierdzenia odbioru faktury korygującej.

V. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ.

  1. Dostęp do platformy internetowej rozstrzygania sporów w UE można uzyskać za pośrednictwem następującego łącza: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Niniejszy Regulamin podlega prawu amerykańskiemu. Użytkownik poddaje się jurysdykcji sądów w Dover, w celu rozstrzygnięcia wszelkich sporów, które mogą wyniknąć na mocy zawartej Umowy i  Regulaminu.
  3. W przypadku Użytkowników mieszkających na terenie UE i EOG wszelkie spory wynikające z niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane na podstawie prawa obowiązującego w miejscu ich zamieszkania. Użytkownik może wnieść roszczenie w celu wyegzekwowania swoich praw z zakresu ochrony praw konsumenta, uregulowanych w niniejszym Regulaminie, w zamieszkałym przez siebie kraju UE do odpowiedniego organu.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W trakcie promocji, w kwestiach w zakresie nie sprzecznym - stosuje się zapisy Regulaminu Serwisu oraz w kwestiach niezwiązanych z obowiązywaniem niniejszej Promocji, zastosowanie również mają zapisy Regulaminu Serwisu.
  2. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, nie dotyczy Użytkowników, z którymi Usługodawca zawarł odrębne umowy lub przyznał warunki preferencyjne oraz nie jest skierowana do Podmiotów Publicznych (np. Gminy).
  3. Organizatorowi przysługuje prawo zmiany lub modyfikacji warunków udziału w Promocji w trakcie jej trwania. O wszelkich zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez publikację zmian do regulaminu Promocji. Zmiany będą obowiązywały od momentu publikacji, ale nie będą wywoływały skutków wstecz.

Operatorzy płatności

Operatorem płatności elektronicznych w Serwisie OnGeo jest serwis Przelewy24. Tu możesz przeczytać regulamin operatora.


Wcześniejsze wersje regulaminu i polityki prywatności

https://ongeo.pl/regulamin?version=archival-v-01

https://ongeo.pl/regulamin?version=archival-v-02